zondag 12 december 2010

Ding 10 Evaluatie

10 dingen was voor mij een bijzondere digitale reis!

Flickr, Googledocs, met op het ogenblik de discussie over bezuinigingen binnen onze organisatie, Sociale netwerken met bibliotheek20ning, Librarything en Aquabrowser waren bijzondere ontdekkingstochten voor me!

De saamhorigheid met de collega's onderling is vergroot door deze cursus. Iedereen had zijn up's en down's en door te vragen aan elkaar werden de meeste problemen snel opgelost! Het lezen van elkaars blog gaf veel inspiratie!

Ik vond het een eye-opener om te lezen wat er zoal gaande is in de bibliotheekwereld in Nederland op digitaal gebied! Het is een bruisende tak in de samenleving!

Ik hoop een steentje te kunnen bijdragen aan de KopGroepBiblitheken2.0 door blijvend geinteresseerd te zijn in de vorderingen en bij te blijven met nieuwe ontwikkelingen op wat voor gebied dan ook!

10 dingen was voor mij een duik in het diepe en wat mij  het meest verbaasde was dat ik kon zwemmen en dat ik er uiteindelijk van heb genoten om in aanraking te komen met de digitale wereld van deze tijd!

Bedankt!

6 opmerkingen:

  1. Geweldig je hebt het gehaald!
    Je had door de naam van je blog een beetje rare start, maar ............

    gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Je blogs waren leuk om te lezen en je pikte alles snel en enthousiast op. Fijn dat je deze duik in het diepe tot een goed einde hebt gebracht! Voor mij heb je je diploma gehaald!
    Geniet nu maar lekker van de komende gezellige dagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep!
    Nu lekker genieten van je vrije tijd met de feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Wat een leuk bericht :-)
    Zo goed om te horen dat je er veel van hebt geleerd.
    En leuk dat jullie er ook elkaar beter door hebben leren kennen.
    Dat viel mij ook op bij jullie club: dat jullie elkaar hielpen en tips gaven, en zelfs 'sessies' organiseerden.
    Blijf lekker actief op internet. Gewoon met de 'dingen' die je aanspreken. Zo blijf je bijna automatisch op de hoogte van nieuwe 'dingen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Heel goed van je. Wat heb je een mooie evaluatie geschreven. Wat zal het je een goed gevoel geven dat het allemaal is gelukt en dat je "watervrees" is overwonnen, en dat dan blijkt dat als je het gewoon probeert, je meer kunt dan je aanvankelijk zelf denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed van je, gefeliciteerd! leuk om te lezen dat je genoten hebt van het concert.

    BeantwoordenVerwijderen